środa, 26 grudnia 2012

1. Sufit

Nigdy nie chciałam pisać bloga. Nawet o tym nie myślałam... A to wszystko przez taką małą, wredną istotkę, siedzącą w swoim żółtym pokoiku przed komputerkiem i zakładającą bloga, żebym miała razem z nią gdzie wyżyć swoje niewyżyte myśli. Więc... Jestem Duzzylash. Taka długowłosa blondynka, ma jakieśtam 180cm wzrostu i papkę zamiast mózgu. A ta istotka, to jedna z takich, które kocham najbardziej, a mianowicie Stevie. Długie, ciemne, lekko kręcone włosy. Taak, kochamy zespół Guns N' Roses. I zastanawiam się,co myślą ludzie, kiedy widzą nas idące po ulicy.  Właśnie. Zastanawiam się. A ten blog będzie o zastanowieniach, przemyśleniach, kiedy patrzymy w sufit. To wszystko. I tak wszyscy umrzemy :3
Lukier mi się oczami wylewa błlehłblhłeee
Nie, to nie będzie kolejny poradnik dla nastolatek, który mówi o problemach sercowych, chłopakach, pierwszym okresie. Jak jesteś grzecznym dzieckiem, to nie radzę wchodzić. Mniejsza. Macie może takie fazy, że leżąc wieczorem na łóżku i słuchając muzyki, zaczynacie myśleć? Ale nie tak normalnie, tylko tak inaczej. Że zastanawiacie się, co by było, gdyby, albo macie dość niektórych ludzi, dość całego świata? Bo ja tak mam często. Ale trzeba sobie z tym jakoś radzić, jakoś się wyrwać z tego świata. Podpowiedź:pierdol mózg, używaj serca. Nie patrz się na to, co powiedzą inni. Zrób własną ścieżkę w tym pozbawionym charakteru świecie. Nie bierz przykładu z kogoś, niech inni biorą przykład z Ciebie.                                           ~Duzzy





Ja już mam 2 blogi, ten jest trzeci. Ale się tego uzbierało... Jestem małą, wredną istotką, super. ^^ Ja jestem Stevenek, jak już mnie Duzzy przedstawiła. Odrazu mówię - nie jestem homofobem, rasistką, możecie wierzyć i nie wierzyć w co chcecie - Dla mnie jesteśmy ludźmi. I nie liczy się pochodzenie, rasa, wyznanie ani inne durne rzeczy, które nas dzielą.
Dla mnie wszystkie wojny, są wojnami domowymi - wszyscy jesteśmy braćmi.               Tyle w temacie różnic.



Czy obchodzi mnie to, co mówią inni? Jeśli uważają mnie za gorszą, bo chodzę cała na czarno, wolę posłuchać muzyki, niż ludzi, to ich problem. Szczerze?
Nie lubisz mnie?  To powiedz mi to prosto w twarz.
Nienawidzisz?  Super, tylko powiedz czemu.

Chcesz mnie obgadać za plecami? To może miej tyle odwagi, i powiedz co o mnie myślisz wprost.
Przepraszam, że nie jestem idealna. Przepraszam, naprawdę. Pamiętaj o tym, kiedy następnym razem pokażesz mi, że jestem dla ciebie nikim i wbijesz mi nóż w każdy centymetr skóry.
Żeby nie było, nie przeżywam pieprzonych 'zawrotów miłosnych nastolatki'.

Jedyne co mi zostaje, to włączyć sobie Gunsów i nabrać apetytu na destrukcję.  ~Steven

Ale i tak wszyscy umrzemy... ~Duzzylash

1 komentarz:

  1. "macie może takie fazy, że
    leżąc wieczorem na łóżku i słuchając
    muzyki, zaczynacie myśleć? Ale nie tak
    normalnie, tylko tak inaczej. Że
    zastanawiacie się, co by było, gdyby,
    albo macie dość niektórych ludzi, dość
    całego świata? Bo ja tak mam często" Nie ty jedna.

    OdpowiedzUsuń